سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات در اینستاگرام

عکس تبلیغاتی خوب، راز موفقیت در فروش است

    نظر

عکس تبلیغاتی خوب یکی از رمز و رازهای موفقیت در فروش محصول است. اگر محصول با کیفیت دارید، اما مشتری‌های شما بسیار کم هستند، به این دلیل است که عکس تبلیغاتی خوب ندارید و بازار از محصول شما بی اطلاع است.

هر کسب و کاری در بازار رقبای زیادی دارد و برای اینکه بتواند خود را در میان رقبای قدرتمند به مخاطبان نشان بدهد باید عکس تبلیغاتی خوب از محصول خود داشته باشد. عکس های تبلیغاتی خوب، علم بازاریابی و مهارت عکاسی را با هم تلفیق کرده اند تا به اهداف شما در پیشرفت کسب و کارتان کمک کند. در این مقاله 4 راز مهم برای گرفتن عکس تبلیغاتی خوب که در کمتر جایی می‌توان اطلاعات را به این کاملی پیدا کرد، برایتان توضیح می‌دهیم.

عکس تبلیغاتی خوب نیازمند تخصص است

ویژگی عکس تبلیغاتی خوب این است که باید هنر، مهارت و استراتژی باهم تلفیق شوند و کسی می‌تواند از عهده این کار بربیاید که به زیر و بم این حوزه تسلط داشته باشد. کسی می‌تواند عکس های تبلیغاتی خوب بگیرد که خلاقیت بسیار بالایی داشته باشد. فضای مجازی مملو از تبلیغات است و محصولی موفق می‌شود که عکس تبلیغاتی خوب و خاصی داشته باشد تا در میان عکس‌های دیگر بتواند خود را نشان دهد.

1)         چیدمان حرفه ای، زیربنای عکس تبلیغاتی خوب است

یک معیار مهم دیگر به عنوان ویژگی عکس تبلیغاتی خوب، انتقال پیام تبلیغات به مخاطب است، بنابراین شفافیت بیشتر و عناصر موجود در عکس، یک راز کلیدی برای عکس های تبلیغاتی خوب و موفق است. برای موفقیت در تبلیغات نیازی به گرفتن عکس های زیاد نیست، بلکه با چیدمان حرفه ای می توان عکس های تبلیغاتی خوب گرفت، به گونه‌ای که هر بیننده‌ای با دیدن آن عکس، مجذوب محصول شود.

2)        جذابیت بصری عکس تبلیغاتی خوب با رنگ شناسی

انتخاب رنگ مناسب یکی از فاکتورهای مهم برای گرفتن عکس های تبلیغاتی خوب است تا بیشترین تاثیر را روی مخاطبان بگذارد. رنگ شناسی درست در عکس تبلیغاتی خوب باعث واضح‌تر بودن عناصر تصویر شده و در نتیجه درک پیام تبلیغاتی برای مخاطب راحت‌تر می‌شود. توجه به رنگ‌های مکمل دیگر ویژگی عکس تبلیغاتی خوب است و باعث تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان می‌شود.

1)        توجه به تفکیک عناصر و کنتراست بالا در عکس تبلیغاتی خوب

دیگر ویژگی عکس تبلیغاتی خوب این است که به چشم مخاطب بسیار جذاب تر می‌آید. برای رسیدن به این هدف باید در گرفتن عکس های تبلیغاتی خوب به کنتراست دقت کنید و رنگ‌ها و عناصری استفاده کنید که کنتراست بالایی داشته باشد.

2)       استفاده از زوایای جدید برای گرفتن عکس تبلیغاتی خوب

در نظر گرفتن کادر معمولی که مخاطبان هم از آن زاویه می‌بییند، ویژگی عکس تبلیغاتی خوب نیست. استفاده از زوایای جدید و نامرسوم ، مهمترین ویژگی عکس تبلیغاتی خوب در فضای مجازی است که به دیده شدن عکس و معرفی برند و محصول کمک می کند. برای پیدا کردن بهترین زوایا برای گرفتن عکس های تبلیغاتی خوب باید زمان زیادی را صرف امتحان کردن روش‌های مختلف کنید تا مناسبترین سبک را پیدا کنید. اگر می خواهید با نکات بیشتری از گرفتن عکس تبلیغاتی خوب آشنا شوید این مقاله را بخوانید. 

بهترین آتلیه برای گرفتن عکس تبلیغاتی خوب کجاست؟

به طور خلاصه برای گرفتن عکس های تبلیغاتی خوب خلاقیت، ایده، نوآوری، رنگ شناسی، نورپردازی و کنتراست مهمترین معیارها هستند و هر کسی نمی‌تواند این موارد را برای گرفتن عکس تبلیغاتی خوب اجرا کند. تجربه و تخصص برای گرفتن عکس های تبلیغاتی خوب حرف اول را می‌زند. اگر به دنبال استودیویی هستید که محصول شما را با گرفتن عکس تبلیغاتی خوب به شیوه ای متفاوت در میان رقبا برجسته کند، ایران مایند بهترین گزینه است.

آژانس تبلیغاتی ایران مایند مجموعه بزرگی از متخصصان عکاسی و تبلیغاتی را گرد هم آورده است تا بهترین نتایج را با گرفتن عکس های تبلیغاتی خوب برای شما به ارمغان آورد. اگر می‌خواهید نمونه کارهای بی نظیر ایران مایند را ببینید یا از

مشاوران این مرکز جهت گرفتن عکس تبلیغاتی خوب به صورت رایگان مشاوره بگیرید، روی لینک کلیک کنید.